EPC LOGO

Emergency Pediatric Care Course

Το EPC– Emergency Pediatric Care Course, είναι ένα εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαχείρισης παιδιατρικού ασθενή, το οποίο περιλαμβάνει θεωρητικές διαλέξεις και πρακτική εξάσκηση σε θεματικούς σταθμούς που καλύπτουν όλες τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την αντιμετώπιση του Παιδιατρικού ασθενούς, εναρμονισμένο στις αντίξοες συνθήκες του προνοσοκομειακού περιβάλλοντος. To εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε διασώστες – πληρώματα ασθενοφόρων, ιατρούς, νοσηλευτές καθώς και σε όσους έχουν ως πεδίο δράσης την αντιμετώπιση Παιδιατρικού ασθενούς.
Η εκπαίδευση επικεντρώνεται στην κρίσιμη παιδιατρική φυσιολογία, ασθένειες, τραυματισμούς και παρεμβάσεις για να βοηθήσει τους επαγγελματίες υγείας να παρέχουν την καλύτερη θεραπεία για ασθενή και τραυματισμένα παιδιά. Η εκπαιδευτική δραστηριότητα δίνει έμφαση στην ανάπτυξη τεχνικών δεξιότητων «κριτικής σκέψης» με σκοπό την λήψη αρτιότερης απίοφασης για τους νεαρούς ασθενείς τους. Σκοπός του ΕPC είναι η εκπαίδευση όλων των επαγγελματιών υγείας που δραστηριοποιούνται στον προνοσοκομειακό χώρο καθώς και στα ΤΕΠ, και υποστηρίζουν την αντιμετώπιση του παιδιατρικού ασθενή από τη στιγμή του συμβάντος, με την αντιμετώπιση στο σημείο συμβάντος, τη διαχείριση κατά τη διακομιδή έως και την ολοκληρωμένη παράδοση στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών.
Στόχος του ΕPC είναι η αντιμετώπιση του παιδιατρικού ασθενή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και προωθώντας την κριτική σκέψη.
Η ύλη του προγράμματος καθορίζεται από ειδική επιστημονική επιτροπή της ΝΑΕΜΤ και του ACS, συνδυάζει όλα τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα, τροποποιεί τη διδακτέα ύλη ανά τετραετία, ώστε να είναι προσαρμοσμένη στα νεότερα επιστημονικά δεδομένα, εκδίδει νέο εγχειρίδιο που περιλαμβάνει όλη την επικαιροποιημένη ύλη και παρακολουθεί την εφαρμογή του προγράμματος σε όλο τον κόσμο.
Δομή Προγράμματος
Η δομή του προγράμματος περιλαμβάνει εκπαίδευση με διαλέξεις και εκπαίδευση σε σταθμούς εξάσκησης, που σκοπό έχουν την συστηματική εκπαίδευση και την ανάπτυξη δεξιοτεχνιών βασισμένη σε ένα συγκεκριμένο πρωτόκολλο αντιμετώπισης του παιδιατρικού τραυματια περιλαμβάνοντας τα πιο κάτω:
•Παθοφυσιολογία των πιο κοινών κρίσιμων παιδιατρικών επειγόντων θεμάτων και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης με σκοπό την αρτιότερη και αμεσότερη αντιμετώπιση
•Εφαρμογή του Παιδιατρικού Τριγώνου Αξιολόγησης (PAT), ενός εργαλείου που βοηθά τους επαγγελματίες υγείας που δραστηριοποιούνται στην αντιεμτώπιση παιδιατρικού ασθενή, να εκτιμούν άμεσα και αποτελεσματικά τους συγκεκριμένους ασθενείς λαμβάνοντας υπόψιν τις ιδιαιτερότητες τους
Η εκπαιδευτική διαδικασία διάρκειας 16 ωρών, στοχεύει μέσα από τις θεματικές τις ενότητες για την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων για τα πιο κάτω:
• Τη σπουδαιότητα της φροντίδας του παιδιατρικού ασθενή λαμβάνοντας υπόψη την οικογένεια
• Τις ιδιαιτερότητες στην επικοινωνία με τους παιδιατρικούς ασθενείς
• Τις ιδιαιτερότητες στην διαχείριση του αεραγωγου, της αναπνοής και της οξυγόνωσης
• Τις ιδιαιτερότητες στην αντιμετώπιση του καρδιολογικών επειγόντων στα παιδιά
• Την αναγνώριση της παιδικής κακοποίησης και παραμέλησης
• Την διαχείριση του υπογκαιμικής καταπληξίας
• Τις ιδιαιτερότητας αναζωογόνησης των νεογνών.


Δίδακτρα : 360 €
Με την καταβολή της συνδρομής 360 ευρώ επιβεβαιώνεται η εγγραφή, και περιλαμβάνει: εγγραφή στο πρόγραμμα PHTLS, βιβλία, εξοπλισμό, μοντέλα, αμοιβή βοηθητικού προσωπικού, πρωινά και μεσημεριανά γεύματα.

Συντονίστρια Προγράμματος : Μαρίνα Αθανασίου τηλ. 99897779